شیرم کم شده چی بخورم زیاد بشه

۵ پاسخ

پودر گالاکتومید

من لاکتاول یک و خوردی خوردم سه ماه جواب نگرفتم

ماهی خوبه

دمنوش رازیانه .چای کم رنگ و خرما زیاد بخور .کباب .ماکارونی.مغزیجات .اینارو خودم امتحان کردم جواب داد.میگن دلستر هم خوبه ولی واسه من فرقی نداشت.دوش آب گرم و ماساژ سینه هم خیلی خوبه .استراحت کن.

قطره شیرافزا عالیه داروخانه بگیر

سوال های مرتبط

مامان ویهان💙🧸 مامان ویهان💙🧸 ۸ ماهگی