سلیقهایه هر کسی یه مدل میپزه
حبوبات و گندم پایهی اصلیشه
آب قلم هم خوشمزه میکنه
من نخود و چیتی ریختم
یسریا سیرابی هم میریزن یسریا هم گوشت
من با گوشت درست کردم
حبوبات و گندم رو از یکی دو روز قبل خیس میکنی
برای داخلش هم پیاز داغ ریز درست میکنی
برای تزئین روش هم پیاز داغ درست میکنی
ما همه چی توش میریزیم، همه حبوبات (لوبیا سفید، چیتی، نخود، عدس) جو هم میریزیم، با یه عالمه آب قلم، حتی مامانم گردو هم میریزه توش خیلی خوشمزه میشه، ادویه هم که یکم فلفل و نمک
دقیقا هم دردیم منم از خیلییی وقت هس میخام بپزم اما بلدنیستم موندم چیکارکنم ازکجا شروع کنم چی بریزم چقد بریزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.