برادرم و بچه خواهرم که لیزری بودن اصلا بخیه نخوردن
نه بخیه نداره همون پوست اضافی رو با دستگاه برش میده 3ثانیه هم نمیشه
اصلا همخون ریزی نداره
من بارها گفتم میگن نه فرق داره
من بچمو ختنه بخیه ای کردم دکتر اوردم خونمون خودم پاهای بچمو گرفتم و نگاه میکردم پوست پاره کرد اورد پایین پوست بخیه زد دور گردیه و پوست اضافه رو لیزر کرد
من یجا زنگ زدم پرسیدم گفتن لیزر روس ختنه نیس درواقع همون روش بخیه هست که بحای تیغ با لیزر برش میدن همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.