کدوم شیرخشکا شمارع ۲ خیلی خوبی داره

۳ پاسخ

دیگه عوض نکنید همون که ۶ ماه اوب دادید بدید

همونی ک یکیشو میدادیم بعدا ۲ ام همون میدیم نان هست

شما باید تا 6 ماهگی 1 استفاده کنید
گیگوز و آپتامیل شنیدم
خواهرم از آپتامیل راضی بود وزن دهی شم می‌گفت خوب بوده

سوال های مرتبط

مامان حورا و نورا💞 مامان حورا و نورا💞 ۱۷ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی ۴ ماهگی
مامان پناه 🩷 مامان پناه 🩷 ۸ ماهگی
مامان معین وهمتا🧸 مامان معین وهمتا🧸 ۱۱ ماهگی
مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی