۶ پاسخ

دقیقا😔😔

خیلی متن قشنگیه

کاش بدنیا نیومده بودیم😞

این دقیقا منم

چه قشنگ بود و چه دردناک

چقد قشنگ بود واقعا

سوال های مرتبط

مامان فندقم مامان فندقم ۲ سالگی
مامان دلبندم مامان دلبندم ۲ سالگی
مامان دلبر کوچک من🩵 مامان دلبر کوچک من🩵 ۲ سالگی
مامان نی‌نی‌های سالم مامان نی‌نی‌های سالم ۲ سالگی
مامان امیرعلی جان مامان امیرعلی جان ۲ سالگی