۴ پاسخ

الان که هیچی خیلی زوده

زوده که هنوز عزیزم
اگه رفلاکس داره باید الان بدی ولی اگه اوکی هست پایان ۶ماهگی

زود نیس؟!

اول با آرد برنج و آبپخته بشه رو گاز ولی رقیق شده غلیظ نباشه ها به مرور باید غلظتش رو بیشتر کنید

سوال های مرتبط