۳ پاسخ

۴ ماه؟ زوده معدش داغون میشه یه چندتا دکتر دیگه هم ببر عجله نکن بعضی دکترا واقعا سواد تشخیص ندارن.
بچه های خواهر شوهرمم دوقلو بودن سختش بودن مرتب شیر دادن اونم کمکی تو ۴ونیم ماهگی داده الان بچه هاش۱۲ سالشونه ولی وحشتناک غذا میخورن دست خودشون نیست دکتر گفته معدشون گشاد شده یکی که داره چاقی مفرط میگیره تو هر وعده ۲ تا بشقاب برنج یه پاکت پنیر ۲ روز فقط ، نون روزانه ۱۰ تا نون میخورن ، کبدشون بخاطر شدت غذا و چربی تنقلات چرب شده یکیشون مشکل تنفسی پیدا کرده ، خیلی عوارض بدی برای بچه ها داره اصلا اینکارو نکن عزیزم

من ۵ونیم ماهه شروع کردم عذاب وجدان دارم نکنه زود باشه نده اینقدر زود شاید الان مشکلی پیش نیاد بزرگتر شد معده درد میگیره معدش ضعیف میشه

واسه چی انقدر زود

سوال های مرتبط