۴ پاسخ

حریره بادام.حریره برنج.من شروع کردم

اگه مشکل وزن یا هر چیز دیگه ای ندارن بچت اصلا شروع نکن پر دردسر ترین و خسته کننده ترین زمان بچه داری شروع غذای کمکی هست بزار ۶ماهش پر بشه هم برا رشدش هم گوارشش.بهتر هم می‌تونه بشینه اذیت نمیشین دوتاتون

اگر وزنش اوك هست تا ٦ ماه واستا ن خودتو خسته كن ن اون بچرو

با تایید متخصص اطفال میتونی تو چهار ماه کمکی بدی و الا تا ۶ ماه صبر کن

سوال های مرتبط