من پسرم یک سال و سه ماهش بود اول روزا ندادم شب میدادم بعدش دیگه جمع کرد ندید نخواست گرفتم
شیشه شیرم دوسالگی ندادم با لیوان نی دار شیر میخوره اونم دیگه اذیت نشد
من پستونک یهویی گرفتم دخترم خیلی اذیت شد اصلا پیشنهاد نمیدم
ولی شیر خشک و شیشه هم زمان به صورت تدریجی گرفتم اصلاا بچم اذیت نشد فقط دو شب اول یکم بهانه گرفت
اول اومدم تعداد دفعات کم کردم بعد یکی یکی حجم هر وعده کم کردم تا یک درجه که رسید بعدش کامل حذف کردم
اخر از همه شیر قبل خواب حذف کردم
اما توی این دوره شیر قبل خوابش یکی دوساعت قبل خوابیدن بهش میدادم تا یاد بگیره بدون شیشه بخوابه
من تلخک زدم دیگ نخورد گفت اَخه😂
هنوز قصد ندارم بگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.