من هرجا زنگ زدم گفتن 4,500
بنظرم برو سونو محمدی خیلی کارش خوبه من بارداری دوممه ولی کلا پیش محمدی میرم خیلی کاراش عالیه
من درویشی نوبت گرفتم واسه سه شنبه ولی قیمت نپرسیدم
فک کنم با آزمایش 4500تا4800
ایزدی زنگ بزن قیمتاش خوبه
زنگ بزن عزیز توگوگل سرج کن چندتا سونو قیمت بگیر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.