ماماناگرگانی سنوگرافی پارس چند میگیره انومالی رو کسی نمیدونه؟
##

۶ پاسخ

من هرجا زنگ زدم گفتن 4,500

بنظرم برو سونو محمدی خیلی کارش خوبه من بارداری دوممه ولی کلا پیش محمدی میرم خیلی کاراش عالیه

من درویشی نوبت گرفتم واسه سه شنبه ولی قیمت نپرسیدم

فک کنم با آزمایش 4500تا4800

ایزدی زنگ بزن قیمتاش خوبه

زنگ بزن عزیز توگوگل سرج کن چندتا سونو قیمت بگیر

سوال های مرتبط

مامان آیلین وتودلی❤️ مامان آیلین وتودلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان میران تو دلی❤️ مامان میران تو دلی❤️ هفته بیستم بارداری
مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق کوچولو مامان فندوق کوچولو هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان نویان مامان نویان هفته بیست‌وهشتم بارداری