۳ پاسخ

تا هروقت شیر بدی اثر میذاره ولی اگر منظورت اینه که بچه اذیت میشه دیگه اینجوریه که هرچی بزرگتر بشه دستگاه‌ گوارشش قوی تر میشه و این حالت هایی که تا سردی بخوری دل درد بشه و اینها خیلی کم میشه

تا غذای کمکی معده شون ضعیفه باید مراعات غذایی داشته باشی
فقط حبوبات و بادمجون و شیر نخور

تا هروقت شیر بدی

سوال های مرتبط

مامان آرش و آیدا🇮🇷 مامان آرش و آیدا🇮🇷 ۱۵ ماهگی
مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۴ ماهگی