۵ پاسخ

شنیدم ۲ساعت بعد

عزیزم ماهی کبابی بخور بستنی بخور سرشیر بخور شیرتو پرچرب و زیاد میکنه

دکتر به من گفت ۲ ساعت حداقل

میگن چهار ساعت

ولله بعد از یک سال و خرده ای خودمم نمیدونم😀

سوال های مرتبط

مامان مامان💗.💙 مامان مامان💗.💙 ۱۲ ماهگی
مامان هانا خانوم 🥰 مامان هانا خانوم 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۱ ماهگی
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۳ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی