خانما چی بخوریم شیرمون خوشمزه بشه؟

۵ پاسخ

چای رازیانه هم شیر افزاس هم خوش طعم شیر میکنه

روغن حیوانی
زيتون
کاچی یا همون قیماخ
شربت شیره

😂😂 هرچی بخوری ی مزه داره دیگ مگه فرق می‌کنه

سوال منم هست😊

😐😐😐😐

سوال های مرتبط

مامان نوراسادات🌸 مامان نوراسادات🌸 ۲ ماهگی
مامان هانا خانوم 🥰 مامان هانا خانوم 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۳ ماهگی
مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی
مامان ساواش کوچولو مامان ساواش کوچولو ۴ ماهگی
مامان سامیار‌
و
آدرین مامان سامیار‌ و آدرین ۴ ماهگی