چی بخوریم شیرمون زیاد بشه

۷ پاسخ

اب هویج ابگوشت سوپ چایی کله پاچه

من پودر شیر افزا هم خریدم خیلی عالیه بیمارستان شیر نداشتم الان خیلی بهتره

اب سیب

چایییی یه فلاکس بذار کنارت فقط چایی بخور تند تند شیرتو بدوش رگ های سینت باز بشه زیر آب گرم ماساژ بده تو حمام بعد بدوش با دستت منم اولا شیرم کم بود اما با این کار الان شیرم میپاچه

اش ابگوشت کاچی کمپوت سوپ

مایعات زیاد بخور من آبگوشتم که میخورم شیرم زیاد میشه

مایعات مخصوصا آب هویج

سوال های مرتبط

مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان هانا خانوم 🥰 مامان هانا خانوم 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۱ ماهگی
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان مامان💗.💙 مامان مامان💗.💙 ۱۲ ماهگی
مامان یاسمین مامان یاسمین ۱۱ ماهگی