۹ پاسخ

من دلستر استوایی دیشب خوردم شیرم زیاد شد سوپ جو میخورم زیاد میشه کلا ابمیوه یا مایعات گرم مث ابجوش یا چای اینا زیاد میشه گوشت کلا ابگوشت بیشتر میشه

خرما بخور

رازیانه خیلی خوبه منم چون سزارین شدم اصلا شیر نداشتم رازیانه جوشوندم خیلی تاثیر داشت

چای آب میوه زیاد بخور

سبزی جات .میوه. لبنیات انواع گوشت و مرغ محلی و ماهی که پروتئین دارن
کلا مایعات شیر رو زیاد می‌کنه غذاهایی مثل آبگوشت. کاچی و
...

سوپ برنج ک هویج و مرغ داره،قرص شیرافزار

من شیر افزا دکتر داد که مزش بد بود رازیانه بود اومدم خود رازیانه دمنوش کردم خرما هم عالیه هویچ هم میگن خوبه

قرص لاکتاول

چایی اش کاهو شیر افزا نینی دختره رازیانه و...

سوال های مرتبط

مامان هانا خانوم 🥰 مامان هانا خانوم 🥰 ۱۱ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۳ ماهگی
مامان لنا گلی🩷 مامان لنا گلی🩷 ۶ ماهگی
مامان سوین مامان سوین ۴ ماهگی
مامان ماهان مامان ماهان ۱۱ ماهگی
مامان مَهدا💕 مامان مَهدا💕 ۱۰ ماهگی
مامان محیاسادات🍭✨ مامان محیاسادات🍭✨ ۱۲ ماهگی
مامان مامان💗.💙 مامان مامان💗.💙 ۱۲ ماهگی