مامانا چی بخوریم شیرمون زیاد شه ؟

۵ پاسخ

چای زیره با بابونه دم کن صبح ها آب هویج بخور شیرافزا هم در کنار این خیلی جواب میده
من روغن حیوانی هم میخورم با تخم مرغ

آبگوشت
سوپ جو و جوپرک
آب هویچ
دمنوش رازیانه و زیره سبز وزیره سیاه و تخم شوید
چای و دلستر
قرص و قطره شیر افزا
پودر گالاکتو مید
قرص دومپریدون ۱۰
لیدی میل
امگا ۳

دم‌کرده رازیانه

اول استراحت و خواب کافی
بعدش آبگوشت ، پاچه گوسفندی و آبش
ماکارونی (اگر کولیک نداره جوجه ) شیر و خرما (بازم اگر کولیک نداره)

ای هویج ،رازیانه،قرص لاکتاول من خوردم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان ماهان مامان ماهان ۱۱ ماهگی
مامان آنیا🐣 مامان آنیا🐣 ۸ ماهگی
مامان پسری و تو دلی مامان پسری و تو دلی هفته نهم بارداری
مامان bigboy❤️ مامان bigboy❤️ ۱۱ ماهگی
مامان ارسلان🤰 مامان ارسلان🤰 ۳ ماهگی
مامان جاوید مامان جاوید ۲ ماهگی
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱۱ ماهگی