اتفاقا میگن اسون تره وسبک تر .من هفته اینده بابد بزنه
من هنوز وقتش نشده برای دخترم بزنم
خودم جلو جلو غصه ش مبخورم😭
اصلا تحمل ندارم دخترم مریض باشه
همیشه میگم خداکنه خودم درد بکشم ولی بچم نه
از واکسن هم وحشت داشتم تصمیم داشتم هیچکدوم نزنم براش
بهداشت خیلی ایراد گرفت
مجبور شدم
همش هم دخترم بشدت اذیت شد خیلی
واسه ما راحت بود
برا پسر من خداروشکر سخت نبود دیروز زدم کافیه هر ۴ ساعت استا بدی نه تب میکنه و نه پا درد من راضی بودم
واس پسر اولم که خیلی راحت بود
الهی شکر برا بچه های من خیلی راحت بود
فککنمدوزشون فرق میکنه زیاد تر میشه
منم امروز بردم زدم اصلا نمیتونه پاشو تکون بده
نمیدونم چیه از دیروز دخترم داغون شده رنگش پرید ه واکسنهای قبل اصلا اینجوری نمیشد
همشون مثل همه
اخ اخ من چقد استرس این واکسنو دارم انقد مامانا میگن سخته نگرانم
برا پسر من ک خیلیییی راحت بود ن درد داشت ن تب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.