۱۴ پاسخ

شیر مادر
پسر اولیمم با شیر مادر بود خیلییییی تپلی شد زود سیستم ایمنیش خداروشکر قوی
این پسرمم ایشالا همونطور بشه

من هم شیر خشک هم شیر خودم
شبا موقع خواب فقط شیرخشک

من هر دو تا رو میدم

فقط شیرمادر
خیلی سخته خیلییییییی اذیتم میکنه
اما خداروشکر
واسه همین بهشت زیر پای مادراس دیگه

هردو

هر دوتاشو میدم چون شیرم چرب نیست هر چیم میخورم درست نمیشه

شیر مادر

هردو با شیر خودم گریه مبکنه

شیر مادر بهش بده بعد که شیر خورد ۳۰درجه بهش شیر خشک نان ۱ بده

شیر مادر

دوتاش مزایا و معایب خاص خودشو داره
یه وقتایی شیر خشک میتونه مقوی تر از شیر مادر باشه

هر دو

من هر دو رو میدم

شیر خشک میخوره

سوال های مرتبط

مامان آریامهر🫀 مامان آریامهر🫀 ۴ ماهگی