به نظرم ممکنه دوقلو باشه آخه زیاد بوده عدد بتات
واسه من چهار روز تاخیر ۲۵۰ بود
۶ هفته و ۲ روز رفتم قلب و ضربان داشت خداروشکر
برامنم دعاکن همچی اوکی باشه خواهرر... شما کی واسه تشکیل قلب رفتین؟
بتات که خوبه ولی فک نکنم ربطی داشته باشه مال من با ۳ روز تاخیر ۱۸۴ بود قلبش هم تشکیل شده خداروشکر
آره عزیزم عالیه من بتام ۵۰ بود تا الان همه چی اوکی بوده خداروشکر 🤍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.