۵ پاسخ

به نظرم ممکنه دوقلو باشه آخه زیاد بوده عدد بتات

واسه من چهار روز تاخیر ۲۵۰ بود
۶ هفته و ۲ روز رفتم قلب و ضربان داشت خداروشکر

برامنم دعاکن همچی اوکی باشه خواهرر... شما کی واسه تشکیل قلب رفتین؟

بتات که خوبه ولی فک نکنم ربطی داشته باشه مال من با ۳ روز تاخیر ۱۸۴ بود قلبش هم تشکیل شده خداروشکر

آره عزیزم عالیه من بتام ۵۰ بود تا الان همه چی اوکی بوده خداروشکر 🤍

سوال های مرتبط

مامان قند من مامان قند من هفته سی‌ونهم بارداری
مامان نخود مامان مامان نخود مامان هفته هفتم بارداری