مامانا ختنه بخیه ای خوبه یا حلقه ای؟

۱۰ پاسخ

من همین دیشب پسرمو ختنه کردم بخیه فقط دوبار همین دیشب انگار جاش میسوخت و بی‌حال بود صبح انگارن انگار مثل همیشه شلوغ بازی میکرد

من حلقه بود و راضی ام بودم

هردوش خوبه

پسرمن ۵روز پیش لیرزی بودخداروشکر عالی بود اصلا گریه هم نکرد فقط موقع آمپول یه لحظه درد داشت

من بخیه راضی بودم

اکثر دکترای متخصص کودکان ختنه رو حلقه ای انجام میدن

من بچه اولم بخیه این دومی حلقه ولی بخیه بهتربود بنظرم

من حلقه برا پسرم انجام دادم خیلی راحت بود
کلا همون ده دقیقه اول گریه کرد
دیگه تا موقع که حلقه افتاد اصلا اذیت نشد

من برای پسرم حلقه انجام دادم
خیلی هم راضی بودم

من حلقه بوده

سوال های مرتبط