مامانا ختنه بخیه ای خوبه یا حلقه ای؟

؟

۵ پاسخ

پسر من بخیه هست راضی ام

سنتی خوبه

بخیه

حلقه بر پسر من امروز افتاد حلقش خیلی ام راضی بودم فقط روز اول یخورده گریه کرد

منکه از حلقه راضی بودم

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱۱ ماهگی