خانما ختنه بخیه خوبه یا حلقه

۷ پاسخ

ب روش بخیه خیلی راحت بخیهاش هم زود میفتن

هزینش ۲/۵۰۰

بخیه خوبه
من راضی بودم

نه عزیزم اذیتش فقط موقع آمپول زدن بود درد هم تو اولین جیشش دیگه بعدش اذیت نکرد چهار روزگی هم حلقه افتاد و راحت شدم

من بخیه کردم ۳ هفته اس یکی از بخیه هاش مونده

فقط حلقه من خیلی راضی بودم

حلقه راحتره

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ ماهگی
مامان جوجه ❤️❤️ مامان جوجه ❤️❤️ ۱۵ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان قندعسل👶🏻🍯 مامان قندعسل👶🏻🍯 ۱۲ ماهگی
مامان نورچشمی🫀 مامان نورچشمی🫀 ۶ ماهگی
مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 ۱۶ ماهگی