سلام خانوما ختنه حلقه خوبه یا بخیه

۳ پاسخ

من شنیدم لیزری هم خوبه،خودم هنوز انجام ندادم ولی یالیزر یاحلقه

من بخیه خیلی راضیم خیلی

بخیه.

سوال های مرتبط

مامان قندعسل👶🏻🍯 مامان قندعسل👶🏻🍯 ۱۱ ماهگی
مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 ۱۶ ماهگی
مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ ماهگی
مامان جوجه ❤️❤️ مامان جوجه ❤️❤️ ۱۵ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی