سلام مامانا ختنه حلقه خوبه یا بخیه لطفا راهنمایی کنید

۳ پاسخ

من سنتی ختنه کردم بخیه خورد میگن اون بهتره حلقه زیاد خوب نیس

من پسرمو بخیه کردم
خیلییی راضی بودم
خودش کع چیزی متوجه نشد
یک هفته‌ای هم کااامل خوب شد و بخیه هاش افتاد

تا جایی ک‌من شنیدم حلقه ای میگن خوبه من خودمم بخوام پسرم ختنه کنم حلقه ای

سوال های مرتبط

مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ ماهگی
مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 ۱۶ ماهگی
مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱۱ ماهگی