مامانا ختنه بخیه خوبه یا حلقه؟

۵ پاسخ

حلقه خوبه

حلقه خوبه، خیلی تمیز و مرتب جوش می‌خوره

مال پسر اول من بخیه بود یکم ایراد داره برای این یکی میخوام حلقه بزنیم

میگن حلقه گاها باعث دیرانزالی یا لذت جنسی کمتر بعد از بلوغ بچه‌میشه. چقدر‌حقیقت داره رو نمیدونم.

بنظرمن سنتی بی دردسرتره

سوال های مرتبط

مامان شهریار مامان شهریار ۱۰ ماهگی
مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان جوجه ❤️❤️ مامان جوجه ❤️❤️ ۱۵ ماهگی
مامان قندعسل👶🏻🍯 مامان قندعسل👶🏻🍯 ۱۱ ماهگی
مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 مامان ʀᴀᴅɪɴ🩵 ۱۶ ماهگی