خانما ختنه بخیه یا حلقه؟ چرا؟

۸ پاسخ

صد در صد بخیه،خداروشکر دکتر پسرم دستش سبک بود اومد تو خونه انجام داد

حلقه سر ۶روزم افتاد

حلقه خیلی بود

من بخیه انجام دادم و خیلی خوب بود کلا درد و اذیت شدنش یروز بود تموم شد..

من حلقه انجام دادم فکر نمیکردم اینقدرررر راحت باشه!!!

حلقه میگن یکم اذیت میکنه تا بیوفته طول میکشه.

من سنتی انجام دادم راضی بودم یه روزه خوب شد

حلقه چون به نظرم بچه کمتر اذیت میشه

سوال های مرتبط

مامان آریا🤍 مامان آریا🤍 ۱۱ ماهگی
مامان اهورا🧿❤️ مامان اهورا🧿❤️ ۴ ماهگی
مامان فسقلیم💙💙 مامان فسقلیم💙💙 ۲ ماهگی
مامان شیرین عسل مامان شیرین عسل ۸ ماهگی
مامان 💙آرن💙 مامان 💙آرن💙 ۳ ماهگی
مامان مهدیار مامان مهدیار ۱ ماهگی
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۶ ماهگی
مامان جوجه ❤️❤️ مامان جوجه ❤️❤️ ۱۵ ماهگی
مامان آريا وآرسام 
مامان مامان آريا وآرسام مامان ۱۳ ماهگی