۱۳ پاسخ

پسرم ۳۷۰۰دوماهگی ۶کیلیو بود

من پسرم تولد ۳۷۰۰ بود تو ۴ ماهگی ۷۳۰۰

وزنش عالیه

تولد ۳/۷۰۰🫤۴ماهکی ۶/۸۰۰

دختر منم همین بود هم بهداشت هم متخصص گفتن عالیه

دختر من ۳۰۵۰ بدنیا اومد ۴ ماهگی ۵۵۰۰ شده بود

پسر من ۳۷۵۰ دنیا اومد دو ماهگی بردم ۶۷۰۰ بود گفت اضافه داره

دخترم دنیا اومدنی ۳۶۰۰بود
الان دو روز دیگ می‌ره تو یه ماهگی ۶کیلو ۷۰۰اینا میشه

پسر من وزن تولدش۳کیلو بود، ۴ماهگی۶۲۰۰ گفت اوکیه

۳۱۰۰ بدنیا اومد ۴ ماهگی ۶۵۰۰ بهداشت گف کمه شیر خشک کمکی بده منم روزی دو بار با قطره چکان میدم تا سینه مو ول نکنه

وزنش که عالیه ۴ ماهگی باید دوبرابر وزن تولد باشن

پسر من ۲۳۰۰بدنیا اومد ۴ماهگی ۶۵۰۰بود بهداشت گفت اوکیه

سلام گلم منم دخترم ۶ کیلو بود و بهداشت گفت کاملا اوکیه

سوال های مرتبط