۳ پاسخ

منم شنبه زدم استا هم ندادم راحت بود

منم ندادم. گفت ۳ روز بعد ممکنه تب کنه که نکرد شکر خدا. سبک بود رد کرد.

بیخود کرد بهداشت
هر شیش ساعت بده
استا فقط برا تب نیس که
بچه درد داره گناه داره

سوال های مرتبط

مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ مامان پرنسا🧚🏻‍♀️ ۱۶ ماهگی
مامان هلن مامان هلن ۱۷ ماهگی
مامان آریامهر🦥 مامان آریامهر🦥 ۱ سالگی
مامان پناه🥰 مامان پناه🥰 ۱۶ ماهگی