ابن ماه هشت چقد طولانی شدههه😂😂 و دردناکککک

۱۰ پاسخ

حس شما رو من تو ۷ماهگی دارم انگار به تنهایی نه ماهه

وااای واسه منم این ماه ۸ نمیگذره اصلاااا

حالا صبر کن برسی به 9کلا زمان یه جا میمونه

لعنت بهش من از همون روزای اولش الکی و بیخودی استرسشو داشتم و هی اینجا میگفتن ماه هشتم فلان و بیساره تا آخر تو سونو بهم گفتن وزنش کمه تمومم نمیشه بره لعنتی

دوهفته دیگه کامل میشه

شماها يا خیلی بیکارینن يا بچه اولتونه 🤣🤣🤣بیاین کمک من خخخ

خبر نداری از ماه 9 😂

وای اصلا نمیگذرهههه

والا من هنوز کار دارم خخخخخ هنوز خریدم کامل نشده بچه دوممه ولی خب بازم یه سری چیزا باید بگیرم.

خیلی طولانی شده 😢دیگ صبر ندارم کاش بگذره برم ماه 9 زودتر دخترم بدنیا بیاد

سوال های مرتبط

مامان انتظار سه سالم مامان انتظار سه سالم روزهای ابتدایی تولد