خیلی دیر میگذره که هیچ، کلی لگن درد و کشاله درد و واژن درد و کمر درد و..... هم داره، انشاالله ب سلامتی بگذره این چند وقت هم
سه ماه آخر خیلی دیر میگذره
اوففففف انگار یه قرنه🤦♀️🤦♀️😭
این ماهای اخرهرماهش یه سال میگذره ماهای اول اصلا حواسم نبود کی تموم میشدن چون سنگین شدیم سختمونه
وایدقیقااا منک خسته شدم این ماه اصلاااا نمیگذره برام😫😫😫😫😫😫😫😫🫠🥺
نه ماه رو ندیدی فدات شم
قدر یک ساله😁
من چون نگران وزن بچمم نمیخوام زود بگذره که بتونم وزن بهش بدم ولی زود میگذره🥲🥲
فعلاکه تو ماه هفتم سه ماهه گیر کردیم😂
تاریخ زایمانمون یکیه
من از ماه هفت به بعد برام نمیگذره😅
یهو انگار استپ میشی
من ۷ماه رو نفهمیدم حتی فروردین رو خیلی خوب گذروندم
ولی با اینکه الان اردیبهشته و همیشه زود میگذره من ۸ماهگیم انگار به جای سی روز شده ۳ماه😉
فقط دارم تلاش میکنم با جنینم زیاد حرف بزنم عشق کنم تا یه وقت بعدا حسرت روزایی که تو دلمون بودن نخورم 🥲💝🐣
الهی که به راحتی بسلامتی بدنیا بیان
بری ماه نه چی میگی🥲🥲
من که تازه واردش شدم😬
دقیقا انکار استوپ کرده منم تو این ماه موندم
منم تو ماه هفت گیر کردم
کلا همه ماه ها دیر میگذرن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.