۵ پاسخ

قند های طبیعی رو کم کم بخور ، مثل مویز و انجیر خشک و خرما ولی کم

قندت به فشارت ربطی نداره
فشارت پایینه چیزای شور بخور
دوغ رو نمک بزن

پس چرا گهواره زده هفته دوازدهم؟

قندت نمی افته اینجوری؟ چنده قند ناشتات؟

از کجا فهمیدی پیش دیابت داری؟

سوال های مرتبط