۶ پاسخ

منم نخریده بودم دیروز دکتر برای دخترم د ۳ نوشت گفت هرجمعه ۱۰ قطره بدم

پسر من قکم کم خونه و اینکه دکترش گفته روزی ۵ سیسی سانستول مولتی میدم
و اینکه یک روز در میون دو سیسی اهن میدم

پسرمن اهنش کمه هنوزم میدم فعلا تا ۳سال باید بدم

منم میدم ب دنیز
دکتر گف دوز پایین تر بده ولی بده نیازه برا بدنشون
شبی دو نیم سیسی کلا میدم با دو قطره د ۳ ۱۰۰۰

من هنوز دارم میدم چون تو آزمایش خیلی کمبود آهن داشت..قبل دوسال مرتب نمی‌دادم

منم دیگه ندادم بعد دوسالگی

سوال های مرتبط