تازه مونده وسط هاش یکم بهتر میشی من تا سه حالم به شدت بد بود از سه بهتر شدم تا پنج از اول پنح تا الان اسید معده کشته منو و دو ماه دیگم مونده
من اوایل بارداری دو باری اینطوری شدم تهوع داشتم همش اما دوبار معده درد وحشتناکککک جیغ میزدم از درد فاموتیدین خوردمو هیوسین ،هیوسین خیلی خوبه واسه درد ولی بعدش دکتر دعوام کرد گفت چرا خوردی😬😬و البته کیف ابجوش رو هی میذاشتم رو معدم برمیداشتم خیلی تاثیر داشت اخرشم گلاب به روت کلی بالا اوردم تا خوب شدم😮💨
بیسکوییت و نون خشک بخور،سمت چپت دراز بکش من اینجوری دردو آروم میکنم
عرق نعنا بخور
دکتر من پنتوپرازول داده و شربت منیزیم هیدروکسید ۸ درصد از شدت معده درد رو به مرگ بودم من، دیمن هیدرینات و ب ۶ هم برا تهوع
چای نبات بخور عزیزم خیلی تاثیر داره
خودم یه جای شنیدم سوزش معده بخاطر موی سر جنين هس
دکتر ب من فاموتیدین داد چون هم دل درد میشدم هم میل نداشتمب غذا
و اینکه داخل سرمم آمپول پنتوپرازول میزدم
عسل بخور برای معده خوبه
شربت لاکسی ژل بخور عالیه
کشک خیلی خوبه
برو اورژانس عزیزم یه سرم برات وصل کنن
منم هستم 😭😭
هی حس حالت تهوع دارم
معدمم خیلی اذیت میکنه
وای منم کل امروز مردم و زنده شدم شوهرمم نیس که برم دکتر
دلم میخاد بمیرمممممممم
از چند هفتگی شروع شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.