ویتا فرو روزی دوبار
روزی دو تا ففول یکی صبح یکی شب
فروفورت گاین
من ازمایش دادم کم خونی دادم هنوز نرفتم دکتر بهم دارو بده
من فقر آهن داشتم
ویتافرو خوردم
من رفتم دکترخون برام اهن تزریق کرد شنبه که باز شنبه هفته اینده بایددوباره برام تزریق کنن
ویه امپول زیرجلدی که دیروز زدمش ویک هفته دیگه هم بایدبزنم
باقرص فولیک اسید وقرص زیفمین
فروفورت و آ اس آ
باید بدونی کم خونی داری یا فقر آهن قرصاشون با هم فرق دارن
من یدی فولیک روزی یکی
من خون میزنم هر یک ماه☹️برو زیر نظر دکتر خون اون باید برات تجویز کنه
ففول فقط
من قرص آهن ففول برام تأثیر داشت
دکتر من آهن تزریقی داد هفته ای یبار
و قرص رئول
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.