خانومایی که یبوست دارین
چ قرص آهنی میخورین که اذیتتون نمیکنه

۶ پاسخ

مگ قرص اهن ربط دار به یبوست ؟!

زیتون زیاد بخور

فروفورت گاین

فیفل....

من از اول رئول میخورم عالیه

من ویتا پرو میخورم اونم روزی دوبار اصلا اذیت نمیشم
فقط دکتر گفت دو ساعت قبل و بعدش شیر و ماست نخور و برای جذب بهترش بعدش کیوی یا پرتقال بخور ک جذب آهن بالا تر بره

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان 🎀هــانــا 🎀 مامان 🎀هــانــا 🎀 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان 🎀آتی💗💗 مامان 🎀آتی💗💗 هفته سی‌وششم بارداری