مگ قرص اهن ربط دار به یبوست ؟!
زیتون زیاد بخور
فروفورت گاین
فیفل....
من از اول رئول میخورم عالیه
من ویتا پرو میخورم اونم روزی دوبار اصلا اذیت نمیشم
فقط دکتر گفت دو ساعت قبل و بعدش شیر و ماست نخور و برای جذب بهترش بعدش کیوی یا پرتقال بخور ک جذب آهن بالا تر بره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.