عزیزم شما چله بری انجام دادین باردارشدین!؟
اره لکه بینی داره
آره من لکه بینی افتادم و بعدش سقط کردم
خرنوب (Carob) یک ماده غذایی طبیعی و سالم است که میتواند بهصورت غیرمستقیم از تعادل هورمونی و سلامت عمومی بدن حمایت کند.
📩 برای دریافت اطلاعات و سفارش: کانال روبیکا darmankade2025
نه عزیزم من جنینم مونده بود تو ۶ هفته رشد نکرده من اصلا علائم نداشنم تا سونو گرافی رفتم
برامن تو7هفته رشدش متوقف شده بود یهو تو11هفته افتادم خونریزی... بعدشم کورتاژشدم. ولی لکه بینی دلایل زیادی داره. شاید ممکنه هماتوم داشته باشی
ممکنه
من یه بار فقط لک دیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.