منم 6هفته بودم ساک خالی بود 8هفته بودم رفتم سونو 5هفته شده بودم سقط کرذم
ن دیگه فک نکنم متاسفانه
اگر درد و خونریزی نداری صبر کن ده روز دیگه تکرار کن
هرچی خدا صلاح بدونه عزیزم نگران نباش
اها احتمالا بهت میگه ی هفته دیگ دوباره سونو بده اگر توی همون ۶ هفته بود ینی رشد نمیکنه
بببین دقیقا الان منو تو عین همون یه سوال
تو قبلا هم سونو انجام داده بود یا اولین امروز بود ؟ میدونم الان حالتو
نه فک نکنم رشد کنه
من همین شرایط رو داشتم
تا ۱۰ هفته صبر کردم اما رشد نکرد مجبور شدم کورتاژ کنم
ینی چی ینی توی ۶ هفته بمونه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.