خانم ها اگه بچه تو ۶هفته ای رشد نکن دیگه رشد نمیکن

۸ پاسخ

منم 6هفته بودم ساک خالی بود 8هفته بودم رفتم سونو 5هفته شده بودم سقط کرذم

ن دیگه فک نکنم متاسفانه

اگر درد و خونریزی نداری صبر کن ده روز دیگه تکرار کن

هرچی خدا صلاح بدونه عزیزم نگران نباش

اها احتمالا بهت میگه ی هفته دیگ دوباره سونو بده اگر توی همون ۶ هفته بود ینی رشد نمیکنه

بببین دقیقا الان منو تو عین همون یه سوال
تو قبلا هم سونو انجام داده بود یا اولین امروز بود ؟ میدونم الان حالتو

نه فک نکنم رشد کنه
من همین شرایط رو داشتم
تا ۱۰ هفته صبر کردم اما رشد نکرد مجبور شدم کورتاژ کنم

ینی چی ینی توی ۶ هفته بمونه؟

سوال های مرتبط

مامان صدرا مامان صدرا هفته سی‌ودوم بارداری