خوشگلا تو هفته من چه قرص و مکمل هایی باید خورده شه؟

۴ پاسخ

عزیزم درخواست دوستیمو قبول میکنی سوال دارم

عزیزم ازمایش میدی دکترت تشخیص میده الکی سرخود نخور

اصولا ویتامین د ۳ ۱۰۰۰ و یدو فولیک اما من دو سع تا قرص دیگع خودم وارم برای تیرویید و اسپرین انسولین دکترت باید بگه اگر دکتر نتونستی بری بهداشت برو قرص هم میدن خودشون بهت

از پزشک متخصص مشورت بگیر حتمااااا عزیزم

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا روزهای ابتدایی تولد
مامان مسیحا اِرمیا مامان مسیحا اِرمیا ۲ ماهگی
مامان قلبم مامان قلبم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان 🦁☀️👑 مامان 🦁☀️👑 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان آنیا و گردو مامان آنیا و گردو هفته هفدهم بارداری
مامان نی نی خانم💓 مامان نی نی خانم💓 هفته بیست‌ودوم بارداری