منم قنداق چسبی نگرفتم هنوز
موندم بین قنداق چسبی و قنداق سنتی کدوم رو بخرم
نه چرته
قنداق فقط سنتی
اتفاقا دیروز دوتا تاپیک دیدم میگفتن بیخوده
ساک هم دیگه کم کم ببند که آماده باشه که هروقت لازم شد و هول نکنی
من ۳۴ بستم فکر میکردم زوده
۳۷ زایمان کردم میگفتم خوب شد بستم وگرنه استرس میگرفتم چیزی جا میگذاشتم
من برای دختر اولم نگرفتم پشیمون شدم
چون با روسری میبستم باز
الان حتما میگیرم خیل روی راحت خوابیدنش تاثیر داره
بگیر لازمه شبا با آرامش میخوابه منم خریدم
صددرصد قنداق چسبی بگیر. هم برا خودت راحت تره هم بچه بهتر میخوابه
من هنوز قنداق چسبی نگرفتم براش
ساکشم امشب میبندم دیگ آماده باشه
منم گرفتم عزیزم چون هوا گرمه و کولر روشنه خیلی خوبه هم به بچه آرامش میده هم نیاز نیست پتو بندازی روش
من گفتم گرم میشه سوییسی گرفتم
اره من گرفتم چون اولاش خطر داره پتو بندازیم رو بچه.قنداق هم گرمش مبکنه هم ارامش میگیره دستو پاش نمیپره که از خواب بپره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.