۸ پاسخ

محشره

عالیه

اره قشنگهههه

خیلی بده من از یه جا به بعد ولش کردم حوصله ات سر میره و اینکه نامفهومه
اشرف رویا خیلی قشنگه
زیرزمین هم قشنگه

فوق العاده اس

خیلی قشنگه
و اینکه بر اساس واقعیت یک پسره کرد هستش که چند سال چیش اتفاق افتاده

اگر روحیه حساس داری نسبت به بچه ها نبین.
من دیدم هر دو فصل رو خوشم اومد

خیلی قشنگه و ناراحت کننده
دو فصله منتظر فصل سومیم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی ها🍼🩵💖 مامان فسقلی ها🍼🩵💖 ۲ سالگی