۱۸ پاسخ

منم خوردم اما دخترم ۲۴۰۰ بدنیا اومد ۳۷ هفته و ۳ روز
وقتیم ک بدنیا اومد ۲۲۰۰ شد چندروز بعدش الانم نسبت ب همسناش کم وزنه
نگران نباش سالم باشع فقط
منم اب دورش کم بود ختم داد بیشترم میموند وزنش نمیرفت بالا

۳۲هفته وزنش چقد بود؟

وای من استرس گرفتم ۲۸ هفته رفتم سونو وزنش ۱۰۸۰ بود گفت کمه قرص داد بهم امید داشتم با چیزایی که دارم میخورم ۳۲ هفته وزنش بالا رفته باشه😥 الان تجربیات شما رو دیدم استرس گرفتم نکنه وزن نگرفته باشه

دکترای بندر خدای استرسن برای وزن بچه ان وزنش خیلیم خوبه مهم اینه که سالم باشه عزیزم وگرنه بچه باوزن کمتر از نی نی شما هم بدنیا اومده بعد از یکی دوسال حسابی تپلی شده

من۳۵هفته ۲۵۰۰بود دکتر گفت خوبه

,من ۳۵ هفته و ۶ روز رفتم ۲۲۰۰ بود😔 هفته دیگه ختم بارداری دادن ۳۷ هفته☹️

وزنش بد نبوده که

آ اس آ هم خوردی؟

من ۳۶ ۳۷ هفته رفتن ۲۶۰۰ بود
دکتر گفت وزن نرمال تو این بازه ۲۸۰۰ هست

عزیزم شما الان 36 هفته ای بچه رشدشو کرده نگران نباش

دکترت کیه
من دخترم صدک 10بود ولی دکترم همچین حرفی نزد گفت سالمه فقط ریزه
من جدایی از لیدی میل
تخم مرغ آبپز روزی دوتا
حلیم مغزیجات فرنی دلستر بستنی میخوردم برا وزن گرفتنش

سلام مامانی اگه میخوای برای نی نی ت لباسای خوشگل و اما ارزون و با کیفیت بخری همین الان تو روبیکا عضو کانالم شو لینک سایتم گذاشتم تا با خیال راحت خرید کنید
لینک کانالم
@babyshopppp

امروز منم رفتم دکتر گفت ۲۶۰۰ گفت وزنش خیلی خوبه
نگران نباش توهم تا هفتا ی دیگه به ۳ میرسه

وزنش یه کمی کمه برا اون گفت یا صدک ؟

منظورش چی بوده ؟ دکترت کی بوده

از چند هفتگی وزنش کم شد؟
دلیل کم وزنیش نگفت چیه؟

عزیزم شما از کی متوجه شدی وزنش کمه؟ برای من ۲۸ هفته گفت ۸۶۰

یعنی چی تا 40 هفته نمیمونه؟

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی روزهای ابتدایی تولد