دوستان کی میخاییدد بفهمید هر بچه با بچه دیگه فرق میکنه ؟ بچش آمادگیشو داشته خودشم حوصلشو داشته از پوشک گرفته دیگه دنبال زیر بغل مااااار و عوارض از پوشک گرفتن اونم توی ایران. واقعا الکیه کلی چیزای مهم تر هست که باید به عوارضش فکر کرد
کنسرو ها
فسفودی ها
قندو شکر
هر چیز شیرین
میکرو پلاستیک ها
بد رفتاری ها
خوش رفتاری و محبت بیش از اندازه ووووووووووو.......... یک نسخه برای همه پیچیده نمیشه آدم با آدم فرق داره بستگی ب شرایط متفاوته همه چیز اگ بچه آمادگیشو داره چرا ک ن ؟
به خاطر گرونی پوشک
خدارو شکر همه دارن با دست خودشون به بچه هاشون ضربه میزنن
بعد میگن باهوشن
یه چند وقت بگذره متوجه میشید زوده
و خونه هم بوی پی پی گرفت
سلام عزیزم خوبی
دیدم تاپیک باکلوفن جواب دادی
شما چه مدت دادین؟ باکلوفن ۱۰
همراهش چه دارویی میدادین؟
رفلاکس پنهان بود بچتون؟ دکترش کیه؟❤️❤️❤️
منم دخترم رو پوشک نمیکنم هر یه ساعت میبرم ولی خودش هم نمیگه کی میگه واقعا یادم رفته دختر اولی رو
چجوری به منم یاد بده چجوری شروع کردی؟؟؟
چی بگم زود بوده
مبارکش
انشالله برگشت نداشته باشه خیلیارو دیدم زود گرفتن برگشت داشته
منننننم
خیلی سخته میبرم نیم ساعت یا یک ساعت اما خیلی جیش میکنه زیرس و اینکه نمیگه☹️
براش دستشویی فرنگی گرفتی؟
پسر منم همه گفتن زوده ولی من آمادگی خود پسرم دیدم دو روز امتحان کردم که داره کمک میکنه دوست داره ادامه دادم الانم خودش میره جیش میکنه بعد ماما میگه یا شماره ۲ شو میگه اه خداروشکر الان تو دوهفته فقط یک بار خطا داشته
میشه بگی چ کار کردی
پسر من هنوز کلمه جیش رو هم نمیگه
فعلا تا چند ماه دیگه وقت داریم .
امروز تازه با قصری آشناش کردم گذاشتم کنار خونه بره بشینه روش خوشش اومد 😀
میشه بگی چیکار کردی عزیزم؟ منم میخام بگیرم ولی نمیدونم چجوری
میشه یکم راهنمایی کنی
پسر منم زود ب زود میبرمش سرویس جیش میکنه ولی اگه دستم بند باشه دیر ببرم تو شلوارش جیش میکنه پیپی هم ک کلا نمیگه
چه جور گرفتی میشه توضیح بدید
فعلا تا دوسالگی نمیگیرم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.