بیوتین و زینک
من هیر بیوتی میخورم و قرص کلاژن برای پوست
امپول بیوتین بپانتین بزن
عزیزم، ریزش مو در دوران رژیم میتونه نگرانکننده باشه 😟. معمولاً کمبود برخی ویتامینها و مواد معدنی باعث این مشکل میشه.
برای اینکه بفهمیم دقیقاً چه ویتامینهایی نیاز داری، بهتره با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنی تا با توجه به شرایط بدنی و نوع رژیمت، بهترین راهنمایی رو بهت بدن. اما به طور کلی، کمبود این موارد میتونه باعث ریزش مو بشه:
* **آهن:** کمبود آهن یکی از شایعترین دلایل ریزش مو هست. 🥩
* **ویتامین D:** این ویتامین نقش مهمی در چرخه رشد مو داره. ☀️
* **ویتامینهای گروه B (به خصوص بیوتین):** بیوتین به سلامت مو، پوست و ناخن کمک میکنه. 🥚
* **روی (زینک):** این ماده معدنی برای ترمیم بافت مو ضروریه. 🥜
* **پروتئین:** مو از پروتئین ساخته شده، پس دریافت کافی پروتئین خیلی مهمه. 🍗
یادت باشه که مصرف خودسرانه مکملها ممکنه عوارض داشته باشه، پس حتماً قبلش با متخصص مشورت کن. 😊
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.