۵ پاسخ

دانه چیا بریز تو آب خیس بخوره بعد توش سرکه سیب بریز 1ق غ

من فست میگیرم 10شب تا12ظهر، غذا هم بیشتر آبپز و چیزای کم کالری میخورم گشنه نمی مونم همه چیزبدون روغن اینامیخورم برنج آبکش شده میخورم ، سفیده تخم مرغ آبپز زیادمیخورم. اصلا قرض اینا نخور خیلی عوارض داره برنامه کالری شمار هم نصب کن خوبه.قندمصنوعی هم حذف کن، من ی هفته1کیلو کم کردم

از ۸ شب نخور اول فست ۱۲ساعته بگیر کم کم زیادش کن سعی کن چیزای پروتئینی بخوری زیاد قند مصنوعی استفاده نکن، من مولتی ویتامین و کلسیم و دی میخورم قرص اهنم هفته ای دوبار

من خودم از ۱۰شب چیزی نمیخورم تا فردا ساعت ۲ بعدم اومگا ۳ مولتی وتامین و منیزیم میخورم

من قرص اسلیم مکس خریدم گیاهی ۶۸.۹۰۰ هستم
صبحانه چند تا لقمه می‌خوام با لواش
ناهار هم کم
شام هم کم ساعت ۷، ۸ بعدش فست میشم
من حذف نکردم و اینکه فقط حجمو خیلی خیلی کم کردم

سوال های مرتبط