۴ پاسخ

منم همینم
باید بریم باشگاه
هیچ راه دومی وجود نداره😅

حجمشو زیاد میخوری

حتما ویتامین بگیر بخور موهات خدایی نکرده نریزه من رژیم گرفتم ۶ ماه یه جوری ریزش گرفته موهام یک چهارم شده دور از جون شما مث سگ پشیمونم

واییییی منم اینجور شدم از دیروز اعصابم خورد شد شدید خوردم، استپ وزنیه فک کنم 😫 من بروز رژیم می‌گرفتم سریع وزن کم میکردم الان نمیتونم

سوال های مرتبط