۱ پاسخ

من اون موقع که رژیم می‌گرفتم یه شیشه ای برداشته بودم یه قاشق دانه چیا یه قاشق خاکشیر یکم گلاب و لیمو و دارچین میریختم توش با آب پر میکردم میذاشتم یخچال اون شیشه رو تو همون روز تموم میکردم غذامم کم کرده بودم دوتا حرکت ورزشی بود هر روز انجام میدادم شاید ده دقیقه یک ربع طول می‌کشید صدتا حرکتش اما خیس عرق میشدم تو یک ماه تونستم ده کیلو کم کنم اما الان نمی‌دونم چرا دوباره نمیتونم اراده کنم رژیم بگیرم

سوال های مرتبط