۵ پاسخ

منم اسلیو کردم ریزش موهام شدید بود قرص فولیکوژن و آمپول بیوتن بپانتین خیلی زیاد تاثیرداشت

حتما کلاژن بخور

سحر منم افتضاح ریزش مو گرفتم یعنی مثل چی داره میریزه ها

من بعداز زایمان اینطوری شدم قرص آهن سیدرال فورت خوردم با قرص هییرویت و یونی زینک

من باید شش کیلو کم کنم

چکار کردی🥹

سوال های مرتبط