من هفته ای ۲تا دُز ۱۰۰۰ میخورم، هرروز نه
وای منم اصلا منظم نمیخورم هبچ کدوم از داروهامو 😕😕
ماهای اول اصلا بعد ازمدتی هرچند وقت ی بار موقعی که میخام بخوابم یهو نصف شب دیدم حالم بد شد ترک کردم
دکتر واسه من قطع کرد از این ماه
نه باید منظم مصرف کنی وگرنه فایده نداره...خیلی داروی مهمیه
من با مصرفش حالم شدید بد میشه
من فکر کنم یکی دوماه کلا فراموش کرده بودم بس که دارو داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.