فقط دوغ😁
اگ باشه که اکثرا هست اره ولی بیشتر دلستر و دوغ
نباید بخوری قندت رو میبره بالا
نخوری خیلی بهتره بیشتر قند میبره بالا
دیابت بارداری میگیری
آره کمو بیش
من از اول بارداری نخوردم
آره..
من اگر باشه میخورم هرچی هم به شوهرم میگم نخر بیشتر میخره😤😂
اره میخورم
ولی چند هفته است دوست ندارم
بیشتر دوغ میخورم
نه نخوردم البته از قبلم دوست نداشتم و بیشتر دوغ میخوردم
اوایل میخوردم الان دیگ نه
نه نوشابه مارو میخوره😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.