خانوما شما نوشابه و.. میخورید؟؟؟

۱۲ پاسخ

فقط دوغ😁

اگ باشه که اکثرا هست اره ولی بیشتر دلستر و دوغ

نباید بخوری قندت رو می‌بره بالا

نخوری خیلی بهتره بیشتر قند می‌بره بالا
دیابت بارداری میگیری

آره کمو بیش

من از اول بارداری نخوردم

آره..

من اگر باشه میخورم هرچی هم به شوهرم میگم نخر بیشتر میخره😤😂

اره میخورم
ولی چند هفته است دوست ندارم
بیشتر دوغ میخورم

نه نخوردم البته از قبلم دوست نداشتم و بیشتر دوغ میخوردم

اوایل میخوردم الان دیگ نه

نه نوشابه مارو میخوره😅

سوال های مرتبط

مامان پریا خانوووووم مامان پریا خانوووووم ۹ ماهگی
مامان دلوین مامان دلوین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی ❤️ مامان نینی ❤️ ۱۰ ماهگی
مامان اَبرا🌥 مامان اَبرا🌥 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان آکای 🩵🫅🏻 مامان آکای 🩵🫅🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان تو دلی 🩵💙 مامان تو دلی 🩵💙 هفته بیست‌وششم بارداری