عزیزای دلم من اگرتواین هفته بچم بدنیا بیاد دستگاه نمیره؟؟؟؟

۵ پاسخ

۳۶ هفته تمام بچه کاملِ ۳۶ ببعد هم بدنیا بیاد دستگاه نمیره

یه هفته دیگه بتونی تحمل کنی خیلی خوبه

۳۴ب بعد وزن بچه همه چیش اوک باشه دستگاه نمیره
من خیلیارو دیدم ۳۴ زایمان کردن دستگاه نرفته
ولی بچه چهل هفته دستگاه رفته
ربطی نداره
بستگی ب شرایط بچه داره

۳۷هفته کاملی؟

از ۳۷ هفته به بعد دیگه زایمان اوکیه
قبل ۳۷ هفته میشه زایمان زودرس
امروز ماما بهم گفت

سوال های مرتبط